Pages

Thursday 2 January 2014

Page 2 of 366

*Wondering why the blog views keep on increasing though I rarely update anything.*

Lol, anyway. It's not too late to wish a Happy New Year to all of you, my lovely blog readers! May 2014 be a better year for you guys.

Azam?

Nayyyy. Tak ada azam. Azam yang lepas-lepas pun tak tertunai. Taknak buat azam dah. Anggap je semua benda yang kita buat hari-hari tu sebagai suatu azam untuk kita tingkatkan kualiti supaya jadi lebih baik. Eh, azam jugak ya tu?

Uhuk. Kesian orang nama Azam mesti tersedak disebut-sebut. Maaf. Ihik.

Cerita dia selasa lepas (tahun lepas) *okay lawak hambar* aku pergi ambil test JPJ. And ya tepat sekali, betul jangkaan anda semua. Tak lulus pun 3 penjuru -_- Sesungguhnya aku adalah seorang gadis yang anti dengan 3 penjuru.

Note that ya. Gadis anti - 3 penjuru.

Ahaha. Haruslah repeat bahagian II. Frust juga sebenarnya sebab lagi satuuuu jeeee. Kalau tak wa dah lulus dah dapat "P" dan dah boleh bawa kereta tanpa rasa bersalah dah. Hurmmm

Guess my 2013 ends there, bad news. Though I was hoping to end last year with at least one good news but I just can't stop being so nervous on that day and I guess that was the reason why I failed. *Sigh*

It's okay. Pasti ada hikmah. Apa yang jadi hari ni pun aku percaya ada hikmahnya.

Sedih. Tapi lega sebab semuanya dah selesai, Alhamdulillah. Cuma frustnya sebab tak fokus time jawab Kimia Fizik siang tadi. Oh lupa bagi tahu, sekarang tengah exam week. Dan aku dah pass 2 paper iaitu TITAS dan Kimia Fizik.

Cukup lah nangis siang tadi, sekarang masa untuk kuatkan hati dan diri dan yang paling penting bersyukur dengan apa yang Allah dah tetapkan jadi hari ini dan hari-hari yang seterusnya. Belajar terima takdir dengan redha, insyaAllah.

Sebenarnya aku curi masa sekejap je untuk update blog ni. Terlalu rindu untuk menaip. Terlalu.

Wish you guys a great year ahead :) Good luck to those yang tengah exam week juga. Semoga semuanya baik-baik aja. Mohon doa supaya Kimia Fizik aku tak teruk seperti yang aku jangkakan. Hahaha

Thank you for your time! Till then, assalamualaikum ^^


- 28/2/2013 until 02/01/2014 ... Case closed -

No comments:

Post a Comment