Pages

Tuesday 16 September 2014

Nak buat luahan hati.

Aku rasa sem ni lain sangat. Semuanya lain. Taktau nak describe semua tu macam mana tapi feeling masuk sem baru tahun tiga ni memang lain.

First maybe sebab abah takde. Rasa macam sunyi gila. Nak mengadu itu ini tak boleh. Tapi benda ni memang tak boleh nak buat apa. Memang rasa cam useless gila tak mampu nak buat apa. No solution.

Secondly, aku asyik tidur je. Sejak balik dari ukm haritu. Maybe sebab takde keje lagi, atau maybe jugak sebab semua class aku pagi, pukul 8 everyday except rabu pukul 9. Tu pun pagi jugak. Or maybe sebab duduk bilik single, bosan takde orang nak borak. Or maybe jugak sebab letih tetiap petang berada di stadium atau court. Or maybe sebab banyak sangat benda aku fikir sampai rasa nak shut down. Entah, taktau mana satu punca. Ke semua?

I don't know whether I can survive this semester or not. Macam terkejut gak laa first day and second day kuliah terus buat quiz last week. Lepastu lecturer pulak semua macam scary gila this sem sebab suka cakap pasal ramai orang fail subjek ni la apa la, awal2 dah bagi mood down =.=

I can't imagine how my study week would be kalau keadaan ni berterusan (selalu tidur)

Thirdly, rasa macam ada kekosongan dalam hidup. Ada something yang hilang tapi aku taktau apa. Will figure it out soon insyaAllah. Tu pun kalau ada masa nak fikir. Sebab banyak benda lain nak kena fikir. Eh aku ni memang suka berfikir ke camne *rambut gugur*
 
Rasa nak taip banyak lagi tapi susah. Sebab taktau nak describe rasa ni macam mana. Lol. *flip table*

Terlebih sensitif.

Semoga cepat menemui jalan pulang. Aku ada dua sem je nak betulkan semua. Nak grad dengan pointer atas 3. Nak survive dengan baik.

I wanna be happy, again.

Keep on surviving, dear self.


No comments:

Post a Comment