Pages

Friday 11 January 2013

tinggal lagi satu paper !!

hari nie gua terlebih hyper. specifically, terlebih hyper after paper math. entah ah, sepatutnya gua rasa down sbb paper math susah macam asdfghjkl. dengan tak cukup masenye, mmg gua tawakkal abis ah. 

maybe sbb dah lepas paper math, and gua tinggal 1 paper je lagi. weeeeeeeeheeeeeeeeee tu yang terlebih hyper tu !!

hehehehe habis je paper math, berjimba depan laptop. lama gila tak tweet banyak2. tweet pun mcm terbatas je sbb tgh study week. tapi disebabkan tggal 1 paper, and paper tu hari selasa, so aku decide nak melagha je hari nie depan lappy. hohohoh

lagipun, nnt kat rumah maybe aku tak dpt nak online sangat. sbb broadband tak boleh pakai. dlm erti kata lain, tak bayar lagi. takda duit nak bayar -.- 

so, maybe, maybe lah tak boleh online. unless adik aku berbaik hati nak bayarkan broadband aku. *i'll try my best untuk pujuk2 dia bayarkan hihihi* *kakak yang jahat*

banyak benda nak buat time cuti sem nie. dah plan, tinggal laksanakan. and salah satunya, aku nak buat part time kat tempat acik aku. part time catering. at least dapat gak RM50 sehari, boleh gak tampung jajan aku hahaha *macam budak budak* plus, dapat g kenduri orang kahwin heheheh *mood gatal*

plan lain mostly melibatkan internet. so ... aku taktau lah boleh laksanakan ke tak. salah satunya nak buat header blog baru, and blog baru.

motif buat blog baru ?!!

hihihi jangan tanya k.

plan lain, semua rahsia jugak. pui! Nano dah pandai berahsia sekarang ~ kahkahkah

paper last aku, kimia fizik. harap harap lah soalannye tak susah mcm paper analytical chemistry dgn math. haihhhh jujoq, sampai sekarang aku dok pikiaq pasal paper anachem tu ... paper tu betul2 buat aku rasa down. lagi down dari math. huhuhu

sedih. tapi ... alaaa biarlah, benda dah lepas kan ? tinggal tawakkal je. doa kat Allah, semoga dilembutkan hati para pemeriksa kertas aku. hehehe :)

k aku nak gerak ke pasar malam. mencuci ... erm ... maksud aku, mencari makanan atau pun juadah untuk mengisi perut aku yang makin membesar nie hikhikhik tatata thanks baca, assalamualaikum ^_^

_________________________________

# Kadang-kadang duk sensorang best sbb bebas nak buat apa yg kita suka. tapi aku benci bila aku duk sensorang, pastu setan laknatullah mana ntah hasut aku. emo macam kambing tak tentu pasal. serius benci doh ! *cepat cepat amik wuduk*

# Jangan bila kita susah je kita cari Allah. bila kita senang, senang2 je nak lupakan Dia. ingat, Allah bagi nikmat tu, sebagai pinjaman je. so Dia berhak nak tarik balik bila-bila masa.

# Doa ... senjata orang Islam. so jangan lupa doa. setiap kali lepas solat, tak kira kita tengah sedih ke gembira ke, doa. sesungguhnya orang yang sombong adalah orang yang malas menadah tangan berdoa kepada-Nya setiap kali lepas solat :)


No comments:

Post a Comment