Pages

Friday 22 June 2012

perkembangan yang positif :D

Asssssssssssssssssssssssssssalamualaikummmmmmmmmmmmmm :D :D :D


semangat tak aku ? kehkehkeh sekarang dah makin bersemangat ! sebab apa ? sebab aku dah freeeeee . hakhak bukan free from tweet limit lah -__- ececehhh cerita twitter pon nak bawak ke sini ke . hahahahaktuihh (nama twitter, follow tauuuu) :P


kihkih aku happy sebab akhirnya Allah dah berikan aku kekuatan untuk tempuh semua nie . masalah cintan cintun semua tu , TOLAK TEPI ! kehkeh sekarang yang penting , aku enjoy zaman remaja aku . bila lagi kan nak enjoy ? hekhek lagipun aku dah biasa hidup single , well kalau ikotkan aku single from aku tingkatan dua (2) haha cuba kira ~ sekarang umur aku 19 . hemm hampir 5 tahun . so takkan laa aku takleh tunggu lagi 5 tahun untuk single kan ~ lepas 5 tahun kompem dah tak single . heheh dah berkahwin . kihkih inshaAllah amin :)


ohh ya lupa nak bg tahu . entri sebelum nie , bukan aku yg tulis tau . member aku . yeeeeee member aku yg tulis . aku kasi email sama password . heheh mcm indon lak cakap . maksud aku , aku bg dye email aku ngan password aku . sebab dia nak tujukan post tu untuk someone . and dye takleh nak tulis sendiri kat blog dye memandangkan family dye tau link blog dye . hehe aku tak kisah . sebab aku punya akaun , tak kira la facebook ke twitter ke google+ ke blog ke , family aku taktau . ngeh ngeh . yg tau pon adik aku . tu pon fesbuk je . so dye mcm tak kisah sangat . chillax :D


sedapnyeeeeee T.T asal tetibe gambar nie hakhak tak, aku cuma nak ckp yg aku dah happy tanpa kau :D  nie lah simbol aku happy , iaitu chocolate ~ :)

so aku harap lepas nie hati aku tak akan jatuh cinta (ceh poyo je cinta =.=) dengan sesiapa pun . hehe except my future husband lah ~ and my future husband tuu mesti dipilih oleh abah aku . so aku akan terima je :D kalau abah aku suruh pilih sendiri , aku tunggu je org datang merisik . kehkeh inshaAllah perempuan yg baik kan untuk laki yg baik ~ aku baik tak ? ngeh ngeh masuk lif tekan sendiri ke brader :P


jadiiiiiiiii kepada yang menggatal2 atau berniat nak menggatal ngan aku , hahahaha ayat takleh bla ~ bajet HOT pulak kan =.=" tak weh , maksud aku lebih kurang camtu ar , yg ada niat tuuu , lupakan lah niatmu sebelum aku layangkan kakiku ke mukamu . ngeh ngeh . chatbox facebook aku pon hari2 off . hahaha bukan aku offline , aku on je . tapi malas nak buka chatbox . sakit hati je nanti tengok orang tu online . tu pon kalau dia online laa . hehe so lebih baik aku off chat . kalau nampak dye on , aku stay jer kat profile aku , malas nak tengok home . hahaha nampak tak permainannya di situ :P


memang aku nak lari . hahaha lari selagi boleh ~ pecut2 kehkeh al maklumlah , kekuatan nie baru lagi . baru nak bina , so kena kukuhkan dulu . :D biar orang kata jual mahal sekarang , jangan nanti dianggap murahan kan ? :) mesti ramai tertanya-tanya . cehhh poyo gilaaaaaaaa hahahahahaha ! tak , maksud aku , ada yang tanya ~ haha dia tanya kenapa aku tak block atau remove jer orang tuh . hemm sebab ? sebabbbb ~ check it out hehehe




kihkihkih . itulah motif sebenar . haha tapi sebenarnye , dye bukanlah EX tu . hehe sebab kami tak pernah declare pun pape . :D aku je over hahahaha well ~ :PP btw , taknak lah cakap pasal tu . serabut2 haha actually aku menaip nie pon sebab saja nak update hehe rindu pulak kat blog sendiri :P plus , dah lakukan beberapa perubahan kat blog . well si blogger pun dah berubah , blognye pon kena la ubah . hehe 


okay lah guys , stop sampai sini ye . kang tulis banyak2 lagi banyaklah aku merepek . huhu nnt kalau ada pape yg best , aku citer okay :) sekarang aku bergerak aktif di twitter . fesbuk? Ya Allah ~ dah macam mayat hidup ! hahahaha senyap sunyiiiiiiiii gila ~ aku taktau mana semua org pergi . memalam pon kengkadang jer ramai online . so to my facebook , RIP okay ~ hahaha sapa nak beli facebook aku ? aku nak jual hahha eh , mcm nie pun ada ka ? gilaaaaa =.= kbye hahaha assalamualaikum :D


P/S : sedang membina ukhwah2 baru dengan member2 alam maya ~ cehhh maksud aku , alam siber hahaha even hanya berborak di alam siber , tapi okay la ~ kenal2 kan , apa salahnya :D sahabat :)

No comments:

Post a Comment