Pages

Saturday 9 June 2012

permulaan bulan jun yang tak berapa nak bagus -.-


heyyyy semuaaaaa . weee lama tak update *konon* hihi comel tak gmbr kartun tu , comel kan ? comel kan ? macam aku hahaha *sila muntah*

weh tengok tajuk tu bg aku hilang semangat ar . haha tapi serious doh , permulaan bulan Jun 2012 yang tak berapa nak bagus tahun nie . hari nie baru 9hb dah banyak betul benda jd . hemmm apa benda tu ? hehe sabar2 jap lagi aku cerita . before tu , nak kasi tau . hehe hari nie birthday mak aku .



To my dearest mother , a very HAPPY BIRTHDAY to youuuu ! May Allah bless you always , may your life last longer , may your beauty never fade , may your kindness be repay . Thanks for your willingness to treat us very well eventhough we're not your true son and daughters . Thanks for your willingness to take care of us till today and hopefully ever after . Thanks for being there whenever we need love from a mother . Thank you so much ! I might not say often that I love you , but truthfully , I'm very grateful towards Allah because He had sent a beautiful angel to us , which is you mom :) Thank you so much and Happy Birthday again ! We heart youuu :)

fuh fuh fuh . tacink lak aih . haha hemm , selamat hari jadi mak . :) tahun nie hadiah cuma simple je , bajet takde . hahaha al maklumlah , penganggur terhormat . cuma dapat belikan mak kasut yang sebenarnya akak sendiri jeles huhuhu sebab kasut tu sangat lembut dan sedap dipakai . huaaa hehehe nnt nak mintak kat abah mcm tu satu :P

esok birthday adik aku pulak . yeah , memang sepatutnya bulan jun nie bulan yg membawa kegembiraan . tapi tahun nie je lain mcm sikit . gembira tu mmg tetap gembira , tapi kesedihan tu ada . hek eleh azani , kalau kau nak cakap pasal kesedihan , bulan mana2 pun mesti ada terselit kesedihan . betul tak ? haaa betul3 . sengal nye azani , takleh fikir dengan betul . haishhh , tak , maksud aku . hemm , bulan jun tahun nie lain mcm sikit lah kesedihannye . sejak2 bergelar remaja nie kan , chewahhhh hahah puih , blah lah . hahaha cair taik telinga aku baca blog kau nie azani . hahaha sengal je

kenapa aku kate permulaan jun tak berapa bagus ? kerana pertama , aku rasa malas nak citer . kedua , aku rasa malas nak citer jugak . ketiga , aku rasa malas jugak nak citer . hahaha hemmm , wehhhhh aku hemmm macam mana nak ckp nie . hemmm wehhhhh aku nie bermasalah ke ek ? aku takleh kena tegur ek ? jujur weh jujur . huhu kalau dr pendapat aku sendiri , aku rasa before nie kalau kena tegur , aku terima je . hemm aku tak pernah pun melawan atau ape . tapi kenapa benda nie leh jd ek ? salah faham aku rasa semua nie . hemm menyesalnye aku komen2 kat gambar one direction tuuu . kalau aku tak komen , mesti tak keluar kat news feed dia . and mesti takkan ada salah faham . and mesti takkan ada status dia tu . hemmm menyesal menyesal menyesal . huaaaaa menyesalnyeeee .

hemmm tapi kesalan tu sikit kalau nak dibandingkan dengan ke-tacink-an aku kat dia . hahaha ape ayat aku nie . hemmm aku tacink bukan sebab gambar tu atau status tuuu , actually aku lebih lebih lebih tacink sebab dye remove aku dari family list . hemmm , terasa sangat3 ! tapi dye ckp , dye buat mcm tu untuk kebaikan aku . cuma yg aku asyik tertanya2 skunk nie , kalau betul dye nak lindungi aku , kenapa masa hari kejadian baru dye remove aku ? kenapa ?! kenapa masa aku mintak kebenaran nak list dia dalam family , dia setuju . kenapa ?! huaaaaa kenapaaaaa huhu sabar azani sabar !

itulah perkara terburuk yg berlaku takat nie lah , dalam bulan jun . hemmm aku harap benda nie tak lama . sebab aku taknak laaa gaduh2 . sahabat tetap sahabat ! :( sekarang nie , aku diam je . tak reply IM dye , sebab aku nak relaks2 dulu , tenangkan diri . hilangkan tacink . plus , aku taknak emo lak kalau reply IM dye nnt . sebab aku takkan boleh lawan apa dia cakap . aku bukan debator , aku tak reti nak bidas2 . walaupun hati aku meronta2 nak luahkan rasa tak puas hati , tapi aku tak boleh . so cara terbaik , diam je . hemmm diam okay ? :')

hehe ade lg satu sebenarnye . tapiiii rasenye tu personal sikit kot . heee ala , mcm tak biasa lak kan citer personal . tapi aku rasa kali nie memang betul2 aku perlukan privasi . haihhhh segala yg berlaku , aku percaya ada hikmah . hemm inshaAllah . semoga aku kuat nak hadapi bulan jun . bulan yg baik kalau dalam islam . tak lama lagi dah nak puasa . Ramadhan , aku menunggumu ! semoga aku berkesempatan . hehehe cepat2 ganti puasa kepada yg belum habis ganti , yg ade nazar mcm aku , cepat2 tunaikan .:)

P/S : Aku rasa orang2 kat fesbuk nie ramai betul yg hipokrit . bila letak gambar yg muka mcm org dok tepi longkang , takde pulak nak hai2 , assalam2 . pelik lah ! bila edit gmbr sikit kasi lawa mcm org dok kat shopping mall , pergh memalam , mesti ade jer IM dr org2 yg kegatalan dan kemiangan . tapi aku tak layan sgt lah . AKU SETIA hahahahaha ! vengong je , nak setia kat sape ? LOL


4 comments:

  1. be chill..ni rejab,tumpukan pada ibadat ok ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaAllah , terima kasih atas nasihat ,whoever you are :) yup2 , tumpukan pada ibadat ^.^

      Delete
  2. chill dear.. mybe kn semua tu ada hikmah nye.. dan mybe bulan may berlalu dgn sangat baik.. jadi allah nk menduga dgn kedatagn bulan jun yg sangat menyakitkn untuk di lalui.. BTW.. anda hebat sbb x layan IM dia.. biaq laa dia IM anda sorg2.. hehhe.. sekali sekali jd kejam.. *mengajar plk kita.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe terima kasih :) yup2 , saya tak reply IM dia . bukan sebab saya marah , tapi sebab saya terasa dan mungkin jugak sebab saya taknak benda nie berlanjutan . takpelah , i thought he's going to apologize , but tu semua harapan jelah kan . haha :P

      Delete