Pages

Wednesday 30 May 2012

SYUKUR GILA ! :D



hye awok ! hehehe entri kali nie menjadi entri paling gumbira untuk aku . sebab , semalam result keluar , and guess what ! ALHAMDULILLAH , setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Allah S.W.T sebab memberi aku peluang untuk merasai kejayaan . Ya Allah gembiranyaaaaaa :'D


sorok ic number . hahaha kat fesbuk lupa nak sorok . keh3

nak buat ucapan sikit boleh ? hahaha mcm anugerah skrin pulak ek .

Setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan ke hadrat Allah S.W.T . Selawat ke atas junjungan mulia baginda Rasulullah S.A.W . Setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih untuk ibu , ibu , ibu dan abah aku sebab selalu bagi support yg tak pernah henti . Ribuan juta lemon terima kasih kepada kengkawan seperjuangan aku . tak kisah lah yg lelaki mahupun perempuan , yang classmates mahupun roommates , tanpa korang , aku rasa mungkin susah untuk aku capai apa yg aku sedang capai sekarang . sentiasa ingat , yang berjaya membuat aku berdiri smpai hari ini , bukan dr diri aku sahaja tp dr pertolongan semua orang . kita dah usaha , jadi keputusan kita depends on usaha kita . Allah bagi setimpal-timpalnya . Alhamdulillah :'D

Siapa tak menangis woi dapat result mcm tu . huhuhu teriak teruk gila semalam ngan ibu aku . ibu aku sekali dok teriak terkejut dan bersyukur punya pasal . Ya Allah , alhamdulillah . Kawan-kawan aku pun mostly dapat result yg bagus , alhamdulillah . Yang mana cukup2 makan tu , jangan lah putus asa . rezeki ada di mana-mana . Kalau Allah dah tetapkan itu rezeki kau , berpusing lagu mana pun , tetap kau punya sebab tu rezeki kau . Percaya pada Allah :)

Yang tak boleh bla , bila ada orang IM aku kat fesbuk . dia tanya aku something . lepas tu , dia cakap macam nie :

"Saudari , tahniah sebab dapat 4flat . walaupun saudari selalu online lol"

huaaaaaaaa~ malunyeeee HAHAHA but seriously , memang malu :3 hemmm aku ngaku slalu online . hahaha study week ke week biasa ke , facebook tetap facebook . haha malunye aduhai . mase study week tu pun , actually ade org tnye , "awak nie tak study ke ? " HAHAHA sabo jelah . =.="

so sekarang kesimpulannya , facebook bukanlah penghalang kita untuk berjaya . haha asalkan kau tahu limit kau kat mana . sebab aku , walaupun aku slalu online , tp kengkadang aku biar jer facebook tu terbukak . online mmg online , tapi sekadar bukak . kalau ade notif , aku layan lah . kalau takde , biar je . huhu malunye hai bila org cakap camtu . hahhahahaha *blushing2*

btw , aku actually bernazar haritu . sapa yg friend ngan aku kat fesbuk tahu lah kan aku nazar ape . hehe so sekarang kena tunaikan nazar itu . iaitu :

-puasa nazar 4 hari
-belanja kawan 4 orang , nie aku dah pilih . mereka yg bertuah adalah El Rosalinda , Aqilah Sulaiman , Nor Akmalina Mustazar dan Nazurah Izzati . ^.^
-call 4 org yg aku sayang , nie belum tertunai semalam . tak sempat dol , sebab aku kena buat kerja pejabat bapak aku . huhu takpe , nnt bakal call jugak . adakah kau termasuk ? hehehe

Yang penting , puasa nazar tuh . sebab tu perjanjian aku dengan Allah S.W.T secara direct . haaa ingat tu Azani ! :) so , stop smpai sini dulu okay ! Yang mana yang baik itu datang dr Allah , yang tak elok tu datang dari diri aku sendiri , yang lemah sebagai seorang hamba :))


P/S : Semalam..........hemmm terkantoi semua hahahaha =.=" aku harap , dye tak salah faham . aku tak sengaja nak kantoikan ke ape .huhu aku cuba jawab seeee-hati2 yang mungkin . huhu al maklumlah , selagi belum jelas , tak baek kecoh2 kan . hahaha sorry ___________ <3 btw , terima kasih sebab kata budak kms nama azani , comel :3 hahaha *muntah hijau lah korang bace kan*



No comments:

Post a Comment