Pages

Thursday 17 May 2012

SEMAC ! I MISS YOU :'(

Hye kawan2....Assalamualaikum... apa khabar hari nie? aku? alhamdulillah masih hidup....hehehe

hahhh tengok tajuk tu, haihhh aku rasa ramai yg tengah alami apa yg aku alami...aku rindu KOLEJ MATRIKULASI SELANGOR !!! Aku rindu nak pegi kuliah, aku rindu nak makan kat kafe, aku rindu nak pegi library, aku rindu nak pegi bilik tutor, tiru tutor, buat amali...aku rinduuuuuuuuuuu huhuhu... yep, aku mmg rindu sgt kat kolej...memang tak menyesal aku masuk matrik...even mmg tak dinafikan, agak tough sebab nak kejar syllabus dan sebagainya, but semua tu memori...and ia masih segar dalam ingatan..chewahhh hehe

tadi aku selongkar memori kad..hehe banyak gmbr2 aku ngan member2 aku yg sangat menggamit memori dan kalbu...huhuhu rindunya kat diorang...hmm, so entri kali nie, kita tengok gambar2 dengan description jer okay ! kepada yang takde gmbarnye tuh, maaflah...hahaha sebab mungkin tak sempat nak bergambar ngan kau masa kat sana..heheh tp jangan risau, kau tetap kawan aku...yang baik dan sentiasa tolong aku :') okeh, takmao tacink2,, hehe mari teruskan dengan agenda kita yg utama...heheh layannnn~~

Dalam banyak2 benda kat kms tuh, diorang nie lah yang paling aku rindu... roommate terbaik sepanjang aku dok kat asrama...seriously, sangat bising satu bilik, kepala pun semua gila-gila...memang best...rindu sangat kat diorang :')

mereka nie makhluk2 kedua yang aku rindu... SM3K1P10... classmates aku...yang sangat lah aku respect, sebab semua pandai hormat antara satu sama lain..boleh jaga hati, selagi mampu...walaupun mungkin ada yg tersimpan atau terkecil hati kat mana2, tapi semua tu sementara... kita tetap bersatu, yeah ! semoga kejayaan milik kita semua...aminnn :')  





gambar nie kami amik masa last day kuliah...sedih gak lah time tuh...huhuhu mcm tak caye dah nak habis matrik

dari kiri ! hentak kaki! hahah merepek...dr kiri, ezzy fazyra, khadijah, atengggg dan min min..hehe mereka wanita terhot dlm kelas...hikhik hot kerrr ? hahah :PP ye ye, HOT :)


gambar nie aku dpt mase jamuan kelas...hehe time tu makan pizza..yummy2 !!

aha..inilah pizza nye..hehe perghh sedap sehingga menjilat ibu jari kaki..haha tuh kau =='

gambar nie memang suwit...heheh ce teka sape punya kaki tuh? hakhakhak... aku suka gmbr nie... <3 kanan aku punya kaki, kiri bini aku punya kaki..hakhak bini? =='

haaa inilah bini aku...haha nmpk cam makcik2 tak ? lari~~~~~~~~ hahaha

ahaaaa yang nie baru cun melecun...hakhak aku sayang dia smpai mati...hehe cinta mati puih :PP

tu diaaaaaa chocolate indulgence...hikhik memang favourite aku ! buat pengetahuan, memang kelas kami suka buat banyak jamuan...hahaha terbaik~~~ !!!

aha tengok lah tu...meriah habis~~~ hahaha

haaa nie kek lain pulak...ini ketua aku punya birthday..hehe thanks to NIKI GERRARD (nama popular, cari kat fesbuk) :PP

inilah bakal doktor satu hari nanti..inshaAllah... haa tengok tu, sambil mengusha specimen, tangan boleh melukis tuh...haaa jangan memaen :PP

wanita (chewahhh) ini namanya SYAMIRA...nama secantik orangnya... nama secantik lesung pipitnya..hikhikhik dia tak pernah marah, itu salah satu sebab kenapa dia hebat ! :)

haaa cer teka sapa nie...hek3..bajet jap depan kamera..hehe tengok tikus tuh, aku sangat berterima kasih kat dia...sebab dia telah mengorbankan dirinya demi nak bg aku rasa pengalaman mcm mana membedah dan observe mcm mana hati kita, mamalia, berfungsi...terima kasih tikus, i <3 you foreber~ hehehe

tu dia perangai gila dah mai...hahaha time nie tunggu VIP assembly lmbt sgt..apa lagi~ snap snap! hakhak perempuan lah katekan :DD

NIK dan FD...hahahah larik~~~~~

nie masa kat wedding miss suganthi...hehe happy new wed :) tu lah rupa aku bila berkaca mata...puihh.. aku pkai time gi kuliah jer..hehe kalau tak pkai, kompem tido..haha sebab tak nmpk =='

QEN dan AZMALIZA...cun...hehehe

aha...kat cermin pun jadi..hahaha perempuan~~~ ==' picture lies sebab aku taktau mcm mana bleh nmpk kurus dalam tuh??? !@#$%^&*

upppsss ! we did it again~ hikhik

astaghfirullah...anak sapa lah nie...dlm tutor science comp pun boleh tidoq...haihhh credit to QEN ASYIQIN :P

baru nak BAJET rajin ? hahaha sudaahhh la kau azaniiiiiiii =='

aha nie mase kitorang nak pergi bowling...hehehe study week, sempat lagi~~ best moments ! :)

HAHAHA SEMPAT LAGI KAU POSING AZANI !!! =.="

aha tengok QEN tuh..sempat lagi..haha

yang A tu untuk AZANI..heheh tp malangnye kami kalah..hukhuk pape2 pun, memang terbaik ah dpt hilangkan tension maen bowling ramai2 ! thumbs up (Y)

hoyeahhh...actually banyak lg gambar...penat lah nak upload..hakhak...tengok gmbr2 nie, sedikit sebanyak dpt la aku hilangkan rindu kat kawan2 aku...alhamdulillah..aku bersyukur ade kawan mcm dorang..hehe okay tuan2 dan puan2, dato2 dan datin2, takat nie dulu yew...hikhik tatata assalamualaikum :)

P/S : Macam mana kita nak tahu sama ada lelaki tu serius dengan kita atau main2 ?? bukan aku tak percaya, tp dia jauh jadi aku taktau apa dia buat, dengan siapa dia keluar...hmmm hantar ON AZANI ke 33880...hahaha tetibe =.="


No comments:

Post a Comment