Pages

Saturday 5 May 2012

suka suki :)

Yo people ! heheh bajet mat negro luar negara pulak ek... assalamualaikum tu kan lebih baik :) peaceee senyum sikit..


pepagi bute aku dah kena bangkit..menjalankan tugas sebagai seorang isteri...eh silap, seorang anak...ape daa kau azani...tak cukup tido wey, tu yg kpale otak tak betul sikit nie... semalam aku tido kul 2.30 (lebih kurang lah) takut kilat punya pasal...pergh semalam kilat gila ah terangggg... cuak gila aku...ingat mati azani, ingat mati...hahah aku selubung bawah selimut, tutup mata pakai bantal and tidoooo...hehe nyenyak lah jugak


tp tulah yang tak best tu...pepagi bapak dah jerit...


abah : hoi hoi hoi...hoi hoi hoi (banyak mcm nie ke haha ntah le) bangun bangun...sarapan..abah beli nasi lemak nie...
aku : (dengan mata yg kuyu, bangkit lah jugak menuju ke ruang tamu)


bapak aku belikan nasi lemak dengan pulut inti...pernah makan ? pergh kuih favourite aku tuuu... hehe


haaa nie lah kuih yang aku suka...hehehe sodap gilo yo... meleleh hayer liyur hahaha... dah habis makan, macam biasa online hahah memang takde keje lain dah...almaklumlah, penganggur terhormat... :D


malangnye, niat aku tak dapat nak diteruskan lama2...hahah bapak den suh blaja masak... yeah !! harini aku masak tommy... kau tau tak tommy tu ape? bukan,,,bukan tom and jerry.... tommy lah... kau tak tau tommy tu ape ? rugilah...hehe tomyam laa... kui3 :P


ye...aku masak tomyam harinie... nak masaknye senang cuma nak prepare barang2nye tu yg susah... ade carrot, kobis bunga, ayam, perencah tommy, bawang, dan lain2... yang carrot tu pulak, bapak aku suh buat bentuk bunga...yaaa memang bunga sakura lah aku buat...hahah leceh betul...tp best gak...lawa jadi carrot tuh... :D yang kobis bunga tu seb bek bapak aku tak suruh buat bentuk rambut johan ke...kalau tak mampus aku...hahaha


bila dah nak2 masak tu, pergh aroma dye...huuuu menusuk hati....haha poyosss.. bila start rasa tu, huuuu rasa nak hirup semua jer...hahah bukan itu sahaja, aku buat tomyam, mak aku buat ikan pari bakar...haaaa nie baru betul terangkat...hahah bapak aku ? tengok..dan arah... :P 


aku lupa ar nak tangkap gmbo tadi...sibuk sgt nak cepat2 makan..hahah btw kalau aku tangkap gmbr, mesti kau terliyur kan...kalau rasa2 nak rasa tommy aku, mai lah umah...hehe pintu rumah aku sentiasa terbuka untuk kawan2 aku... yang nak dtg masuk minang, lagi dialu2kan...bhahahaha tetibe -..-


semalam aku masak kurma daging...alhamdulillah menjadi :) thanks to my father sebab sabar mengajar aku masak..bapak aku kate, lepas nie kalau dye nak makan tommy atau kurma, dye akan jerit dr bilik jer... "kakak ! masakkan abah kurma daging " ataupun "kakak! masakkan abah tomyam campur " haaa time tu aku kenalah bersiap sedia...hehe


bila aku dah banyak belajar masak nnt, inshaAllah boleh la ringankan beban mak aku sikit...hehe yang paling penting, baru lah org kata anak dara terpilih...kan3 hahaha baru bleh jadi isteri mithali... biar perut suami aku buncit sebab makan kat umah, takpe...jgn dye buncit sebab makan nasi bungkus hari2... silap2 aku ade madu nnt...hahahaha ngokngek...takat nie dulu lah bro...nnt pape aku update lagi... assalamualaikum, kenyit mata sikit untuk kau (^.-)v

P/S : aku sayang lah orang yang selalu baca blog aku...walaupun agak bosan, tp kau sabar..hehe 
P/S lagi : nie aku jumpa kat twitter...tak bermaksud untuk sesapa cuma aku rasa ayat dye best...hehehe enjoy :  Lelaki boleh mmbuat anda rasa dia cintakan anda,padahal dia tidak.Perempuan boleh mmbuat anda rasa dia tidak cintakan anda,padahal dia cinta... 


No comments:

Post a Comment