Pages

Sunday 21 October 2012

alhamdulillah, syukur :)

Assalamualaikum :)

sihat ? hehe aku alhamdulillah sihat ~ sekarang musim hujan kan ? sana sini hujan. semoga hujan yang diturunkan tu adalah hujan yang baik, hujan rahmat. inshaAllah amin :)

just nak express rasa bersyukur yang amat sebab hubungan aku dengan abah dah kembali pulih. alhamdulillah :') well, as i said before, i won't be coming back home until he told me to do so ... erm, so last week aku balik rumah, sebab abah tanya kat adik aku, "bila kakak nak balik?" hehe taktau nak express rasa dlm hati nie macam mana. seronok :D

3 minggu aku tak balik rumah. rindu ... tapi tu lah. tahan ... hmm memang betul lah kata pepatah, air yang dicincang takkan putus :) alhamdulillah ... masa aku balik tu, abah sembang2 ngan aku mcm takde pape yang berlaku. sembang gurau2 mcm dulu ... :')

memang lah bila teringat ... mcm mana baldi yang sedia ada elok keadaannya tu ditendang sampai pecah ... hujan kat luar ... pintu rumah dihempas2 ... bunyi orang meraung, sedu sedan sana sini ... hmmm

okay enough. semua tu dah lepas. let bygones be bygones right ? :) kelmarin pun dapat mesej dr abah "kakak ... minggu nie tak balik ke ..." hehe minggu nie busy sikit. sabtu ada aktiviti kat fakulti. ahad pulak, ada discussions untuk debat pembangunan diri. so, tak dapat lah nak balik ...

tapi takpa, cuti raya haji start hari khamis smpai ahad. so petang rabu tu, habis tutor math pukul 6, bleh terus balik. rumah sekangkang beruk je pun :p 

and of course, selama nie yang suruh aku banyak2 bersabar, ibu ... ibu ibu ibu ... sayang ibu :) ibu sentiasa support aku. walau apa pun yg berlaku. syukur syukur :) hehe

ditambah pula dgn semangat dr kawan2 yang tau pasal nie. tak putus2 bg semangat. alhamdulillah, thanks sangat2 :') betul laa kata seseorang tu :

 "never take any worst scene as a bad thing, there's rainbow after raining :D"

p/s : congratz to u olls yang dapat JPA scholarship :) nnt belanja aku tau hehehehe and i owed someone a lot masa isi JPA dulu. thanks ya :) 

thanks korang sbb baca :) see ya next time ... assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment