Pages

Monday 29 October 2012

Bila Teringat ...


bila teringat dulu aku selalu menangis sebab kau ...
rasa BODOH nyaaaa !

bila teringat aku selalu update status pasal kau ...
rasa HISH, BENGONG nyaaaa !

bila teringat dulu aku tiap2 malam mengharap mesej kau ...
rasa SIA-SIA gilaaaaaaaaaa !

bila teringat aku selalu update blog pasal kau ...
rasa EEEE MALU nyaaaa !

mintak maaf, dulu tak matang ... mengharap sayang dari orang yang salah, orang yang suka permainkan perasaan orang lain. hobi dia agaknya ...

bila teringat pasal kau, aku rasa nak cungkil2 biji mata kau, kalau kau ada depan aku laaa. tapi kau takda, hishhh terlepas peluang pulak. hmm *bajet

alhamdulillah, ada hikmah kan FB kau tu menggila. so kau kena buat FB baru, FB lama delete. so automatik aku tak perlu malah tak wajib serta tak hingin add kau balik :)

taktau kenapa tetiba teringat kat kau. maybe sebab lagu yg ziera pasang tadi. lagu yg selalu aku mainkan masa aku tengah jatuh dulu. jatuh sebab kau, again. rasa EEEEE APA NIE NANO !! @#$%^&*

k k k bye -___-

p/s : aku rasa bersalah kat dia. sbb dlm kepala otak masih dok terlintas pasal mamat gila tu. maaf sangat, benda tu datang tanpa diundang. minta maaf sangat2. aku harap lepas nie tak terfikir dah. hmm dia mungkin bukan org pertama bg aku, tapi inshaAllah, aku harap dia orang terakhir ...

No comments:

Post a Comment