Pages

Wednesday 10 April 2013

Best Friends.

tajuk kat atas tu kena jarak ke dekat eh? lupa =.=

btw, assalamualaikum, konichiwa, anneyong haseyoooo, terima kasih sudi menjenguk blog saya ^.^

perasan tak ada perubahan sikit kat blog. eheee sikit je, tak banyak pun. 

header tu nampak tak nampak tak? hahaha header baru uolls. paling penting, handmade! weee~ memandangkan aku ada masa free kat rumah (actually assignment pun ada tp malas) maka aku pun mengambil sehelai kertas dan mula mengsenikan diri sehinggalah menjadi hasil seperti yang di atas.

alhamdulillah, walaupun khat bismillah tu tak berapa nak jadi, tapi lantak lah at least aku cuba hahaha aku masih belajar lagi nak buat khat yang cantik, insyaAllah nanti lama2 terbiasa lettew :)

and gambar2 yang ada kat side bar nie pun ada yang aku dah buang. sengaja buang. bukan sebab tak suka. hahahaha jangan salah faham plak. cuma aku rasa mcm mampat sangat. so, kita buang je, tapi dlm hati tetap ade kehkehkeh puih

so entri kali nie aku nak tujukan kepada dua orang bestfriends aku kat sini (UKM). kalau nak kira bestfriends dari sekolah rendah smpai sekarang, takde langsung. HAHA kalau dari mrsm, ada. dari matrik, ada. dan sekarang dkat universiti, ada. dua orang :)

siapakah insan yang bertuah tu? *wink wink*

cik ziera le roommate :)
AND 

cik ros le artist (wkwkwkwk)
hehehe motif buat entri nie?

sebab aku rindu diorang. 
R I N D U !

bkan rindu sbb tak jumpa. jumpa bebila pun boleh kan. tapi entahlah, aku rasa mcm dah jauh dari diorang. dlu slalu hangout sama2, bertiga. sekarang, mungkin aku dgn ziera je, atau ziera dgn ros je. bkan sebab gaduh ke apa, tapi sebab takde kesempatan. wuwuuu T.T

sedih. hmm.

haritu sebelum cuti mid sem, ros slalu datang bilik melawat. tapi time tu aku tengah sedih. so macam takde mood sume. so dia borak2 ngan ziera je lah, maybe sbb taknak kacau aku. sorry weh :(

hahaha tak sedap hati doh buat macam nie. and kebetulan time tu aku tengah frust sbb jawab kuiz cesmed, first time failed. waaaaa masa tu mmg frust menonggeng ah. tertungging aku kat situ. huhu

mmg geram sangat3 hahaha aku serius tak minat langsung laa cesmed. bkan masuk exam final pun. just syarat untuk graduate. eh kemon laa. patutnya UKM bagi laa kebebasan kat student, sape yang minat keusahawanan je lah yg amek. nie budak sains yg tatau pape pasal akaun kena gak amek. ish! (beletiaq)

okay back to the topic. aku actually sayu waktu haritu lepas makan sama-sama, kitorang singgah bmart. and then ros ngan ziera beli something. aku tunggu kat luar je. pastu ros bagi apollo coklat, sambil tepuk2 bahu aku. sayu siot kau buat macam tu! hahahah even though kau tak cakap pape, tapi aku tau laa apa yg kau maksudkan bila kau tepuk2 bahu aku tu -.-

pastu ziera pulak bagi cloud nine. heheh aku dah pelik dah, hmm apesal budak dua orang nie. pakat plak bagi jajan kat aku. but somehow you guys make me happy and glad and grateful towards Allah. Dia yang send korang untuk aku, and aku sangat terharu :')


aku minta maaf kalau sebelum nie ade tersalah cakap ke ape ke kat korang ...

ROS ! Aku mintak maaf kat kau, sebab haritu kau cakap3 tapi aku tak dengar pun. sampai kau kata, "eee gatal lah aku nak bercakap dengan dia nie!" *sambil garu garu*

aku pun taktau apa motif si Ros nie. nak cakap ngan aku pun kegatalan. muahahahaha xD

ZIERA ! Aku mintak maaf sebab susahkan kau waktu aku sedih. bilik sunyi, aku taknak cakap. sorry, janji, lepas nie tak buat lagi dah. and thanks a lot, for cheering me up :')

thanks a lot korang, berharap korang baca blog aku nie. ini dari hati. aku minta maaf dari hati. hihihi :3

rindu korang, jumpa nanti kat UKM okayyy. tak lama pun lagi. kehkeh enjoy lah holiday selagi boleh enjoy. lepas nie masing2 busy. aku ngan ziera busy dengan ICAF lagi. Ros busy dengan fakulti dia plak. hmm makin lama makin takde masa nak bersama laa gamaknye -.-

tapi insyaAllah, sem depan kita nak book satu bilik kan?! haaaa boleh jadi roommate. confirm gamat bilik woiii kahkahkah insyaAllah kalau ada rezeki :)

okay dah. that's all. cuma nak express rasa rindu dekat kawan baik. hihi take care there, thanks for reading, assalamualaikum ^.^


4 comments:

  1. HAHAHAHA :p KENAPA SEDIH2 NI?? HAMBOIIIIIIIIII.. AKU NO RETISSSSSSSS SANGAT YEEE??? MUAHAHAHAHA.. BAGUSSSS3X!!! KAWAN BAIKKKKK :)))))

    NI ADA CERITA PASAL SIWON..JANGAN SEDIH2..
    http://rospella-strawberryspongebob.blogspot.com/2013/04/choi-siwon-super-junior-duta-aplikasi.html
    *PROMOTE*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahah tudiaqqq promote2 jgak, siap caps lock lagi HAHAHA rajin berblogging lately cik ros =)

      Delete
  2. waAhhh, terharu3 ! :') it's okay la dear ~ paham. kami paham , and cuba sedaya upaya supaya kau happy! hehe. setiap apa yg berlaku pasti ada hikmah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha insyaAllah, aku redha weh :')
      semoga Allah kuatkan aku dengan semua nie. hikhik thanks friend ;)

      Delete