Pages

Tuesday 9 July 2013

Marhaban Ya Ramadhan ^^

 ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna ~
agar dapat ku lalui dengan sempurna ~ 

hehehe. Salam Ramadhan al-Mubarak kepada semua pengunjung2 blog saya yang comel2 hensem2 belaka! :)

semoga Ramadhan kali ini membawa lebih banyak keberkatan dan lebih baik dari tahun2 yang sebelumnya, inshaAllah. jom sama-sama kita cari keredhaan Allah, buat lebih banyak amal dan rebut banyak pahala. dan sebagai peringatan, simpanlah ibadah tu sebagai rahsia antara kita dan Dia sahaja ^_^


sedikit pesanan, puasa2 jugak, aku faham korang lapar sepanjang hari tak makan tapi jangan ikut nafsu ye waktu berbuka. hehehe. beli ikut apa yang kita mampu. jangan membazir. kita berpuasa bukan sahaja utk menahan diri dari makan tapi dari nafsu2 yang ada dalam diri ni. jadi, ikhlaskan diri semata2 demi Allah, insyaAllah, Dia akan beri kekuatan :)

sekian untuk entri kali ini. selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak daripada saya dan suami. #eh maksud saya, daripada saya dan family :3

hahaha, assalamualaikum, thanks sudi menjenguk blog gue ^_______^


No comments:

Post a Comment