Pages

Monday 26 November 2012

mood swing


hari nie mood aku tak berapa nak okay. mood swing. dari pagi rasa mcm nak marah je. semua benda buat tak kena. bateri fon habis dah nak mampus pun aku buat bodo, malas nak cas. last2 memang mampus terus ...

ape kena dengan aku nie ? haha tadi nangis ...

sebab ? sebab ... hmm i have a friend. her name is WH. dulu kami kawan baik. sekarang ... maybe masih kawan baik, idk either sebab aku sendiri confuse. aku ego :( ego aku tinggi. she keep trying to build again our friendship, i could see her efforts. it's just that ... i need time ...

i was touched when she said earlier, that she missed me, she still loves me like she did before ... and she'll always be there for me ... she's willing to hear my problem. still. after all that happened ...

sigh ...

tadi masa dia tanya, pasal perkembangan aku sekarang, then aku cerita pasal ... apa yang berlaku masa hari raya kedua dulu, aku tak boleh nak tahan perasaan. nangis. naseb baek roommate aku tengah tido masa tu ... so aku nangis je sepuas-puasnya. and amazingly, dia kata ... "i'm sure you're crying right now"

well. since we used to be bestfriends, tak terkejut lah bg aku, kalau dia boleh tahu perasaan aku mcm mana. kawan dah lama ... background family, apa yg slalu jadi kat aku, semua dia tahu. so dulu, mmg tak dinafikan, aku rasa kehilangan masa benda tu jadi ...

guess we're okay now. i mean, maybe tak seokay dulu. tp tadi ada lah bertukar fon number. and she said kalau ada pape, just text. or she'll text me when she's free. 

as someone once said, tak baik putuskan ukhwah. setiap yang berlaku kan ada hikmah ... maybe benda yang jadi antara aku dgn dia before nie ada sebab kot ... utk pengajaran ke apa ke ... aku taktau haha

tak boleh nak berfikir dengan baik sekarang nie. aku ... stress tapi aku malas nak fikir .. baru try nak happy2 pastu mst ada org cari pasal. asdfghjkl sungguh. 

tapi inshaAllah sekarang dah okay. cuma perlukan masa je kot. i'll be okay soon. hopefully ...

thanks readers for the visit ... really appreciate it :)

--------------------------------------

aku puji dia depan member2 aku, aku kata dia rajin bangun untuk Qiam dan lain2. then there's someone yang cakap, "tung aaaa zani dapat ehem2." i just smiled ... pastu org tu kata lagi, "kalau rajin mcm tu, sapa taknak, saya nak dia boleh zani ?"

i was ... hahaha speechless gila. tengah makan masa tu nak tersedak =.= dengan tenangnye cakap, nak ke ? amiklah. haha

kalau nak dia, amik ... amik lah kalau boleh. aku tak takut sebab dia belum tentu nak kau jugak hahahaha :) 

aku nak bunuh 2 burung dengan satu batu nie. so sape TERsentap tu maaflah ye. :)

kalau nak rasa cap kaki dekat muka dengan urutan penampar bertubi2, try lah ye hahahahahahahahahaha kbye !


No comments:

Post a Comment