Pages

Saturday 24 November 2012

Tahniah KAB !


uhuiiii dah pukul 3 pagi ~ tapi ntah kenapa mata aku belum mengantuk. kenapa eh ? kenapaaaaaaaaaaa T^T dah lah pagi nnt kul 9 ada latihan teater. tapi masih lg tak tidur. sigh ... esok bersengkang mata la nampaknya. jaga bmart lagi kul 12-3 ~ alahai ~

maybe mata nie tak mengantuk sbb semalam dah cukup berdengkur haha bangun lewat pagi tadi. seronok punya pasal. lega, sbb exam dah settle, tggal lagi satu. pastu lab report 22 pages tu dah hantar, then hujung minggu nie mcm free sikit laaa kan. hehe alhamdulillah :)

lagi satu kegembiraan bila semalam KAB menang besar masa penutupan majlis Sukem 2012 !! whoahhh ! hihiksss excited gila nak cerita nieeeee. ohh ya, KAB stands for Kolej Aminuddin Baki tercintaaaaaaa muahmuah :*

pungutan piala 
alhamdulillah :)
bangga sebentar menjadi #TeamKAB hehehe lebih membanggakan bila menang pertandingan Kawad sempena majlis penutupan Sukem 2012 nie. alhamdulillah !! kalau nak tengok video boleh tengok di bawah nie ye :)



to be honest, we didn't even expect yg kitorang akan menang Naib Johan. kalau kau teliti betul2 video di atas, mmg ada jgak kesalahan dan kesilapan yg obvious. tapi alhamdulillah, rezeki budak2 amin kan, dapat laa jugak :)

actually masa dia umum tempat ketiga tu KTHO (Kolej Tun Hussien Onn) di mana semua budak2 yang masuk tu adalah budak2 PALAPES (can you imagine how budak2 palapes berkawad?), kitorang mmg dah putus harapan dah. kau bayangkan aaaa bebudak PALAPES yang mmg diasah hari2 kena berkawad tu pun dapat tempat ketiga ... kitorang ? harapan sangat la kan hahah

mascot si honey beeeeee 
tambah2 lagi masa kitorang dah nak masuk padang tu, ada orang jerit (rasanya bukan budak KAB) "apa korang buat nie weyyyyy" huhu masa tu rasa down gila nak mampus. sbb aku bahagian yg menghadap penonton, so mmg bleh nampak bebudak kawad sblh yg tak mghdap penonton agak hancus ... haihhh

mmg dah putus harap gila aaaa. Johan (si komander) pun cakap masa masuk padang tu, "dah ar. takyah kawad, memalukan" uhuhu idk what does he mean by that "memalukan" tp tu laaa. mmg rasa takdak harapan langsung dah ...

but in the end, alhamdulillah. masa dia umum "naib johan pertandingan kawad majlis penutupan Sukem 2012 jatuh kepada ~~ Kolej Aminuddin Baki !!" aku dgn ziera masa tu hahahahahah kalau kau tengok kitorang, rasanya kau akan fikir kitorang kena rasuk kahkahkah !

menjerit gila gila gila !! macam orang gila kahkahkah ! dgn terlompat2nyaaa. ya Allah tak sangka gilaaaaaaa. alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah !! rezekiiiiiii :))

saat tabik hormat, belon dilepaskan ^_^
tak sia-sia aku masuk kawad. ya Allah, kau nak tahu. masa mula2 sorg senior tu bagi mesej suh aku masuk kawad, aku tak reply HAHAHA sbb aku malas, aku tak suka kawad ... paling benci kawad. sejak sekolah rendah lagi. then, bila si ziera dengan ros pujuk2 aku masuk kawad, barulah tergerak hati. alhamdulillah, terima kasih koranggggg muahmuah ! baru aku dpt rasa cemana rasa seronok bila menang hihi :DD

timbalan pengetua pun kata good idea pasal belon tu. actually tu last minute preparation tauuuu. sbb tetiba sehari sblm pertandingan, kitorg diberitahu, ada kolej mintak buat formasi. padahal sblm nie kata kawad biasa jaaa. and kitorang mmg tak sempat pun kalau nak buat, so kitorang decide kawad biasa je. pastu buat gimik sikittt jeee uhuhu

alhamdulillah, tak ada ungkapan lain yang dapat nak diluahkan betapa gembiranya kitorang masa tu :)

hehehe hehehe hehehe excited kan aku ? :P maaflaaa. heee aku dah lah tak menyumbang pape medal, pastu lebih2 lak ... sorry :( *tetiba tacink*

hahaha ape nie zani. haihhh dah2, jom treasure gambar ? tp bukan dr kamera aku. dr kamera dorang2 nie ha. fon aku awal2 dah mati gara2 bateri habis lupa cas huhu ~ so ... here we go ~ :3

Team KAB :)

tangan peace sape ntah nyibuk kat bwh tu .___.

berpeluh2 hahaha

piala juara keseluruhan sukem ~

bersama beruk makyeh. #eh hahaha

berminyak muka kahkahkah

ziera dpt medal. hmmmm tahniah :)

semua mcm dlm oven kahkahkah !

senget mcm nak jatuh .____.

kenapa kaki kita dua shining ziera ? haha
last ... tumpang femes :3
hihihi seronok sangat semalam :) pastu balik2 tu nak dekat kul 12 dah ... before habis tu, diorang pasang bunga apiiiii. ya Allah cantik sangat2 !! seyes ! semua lampu dipadam, then ada cahaya bunga api tu je. mmg seronok sangatt2 !! tak dpt nak diungkapkan dgn kata2 hahaha

kalau fon tak mati smlm, mmg dah bergambar dah :( tp fon mati grrrrr marah diri sendiri sbb tak cas ! ishhhhhhh T^T

huhu apepun, alhamdulillah, syukur sangat3 !! mohon kolej lain jangan jeles eaaaa. haha KAB menang tahun nie, dengar2 tahun lepas dpt naib johan keseluruhan, tahun nie johan. alhamdulillah ada peningkatan. alhamdulillah !! *excited*

haha agak2 pagi esok aku bangun tak untuk teater ? kahkahkah ! dah dekat pukul 4 babe !! mata aku tak ngantuk lagiiiiiiiiiiiii. ziera pun sama. haihhh okay2 stop smpai sini. just nak express rasa gembira yg amat and ... yea, alhamdulillah, rezeki amin !!

thanks pada yang membaca :) love u olls ~ muahmuah kekeke <3


No comments:

Post a Comment