Pages

Friday 9 November 2012

Things I'm Afraid Of ...


tadi Ainil inbox aku ... dia tanya , betul ke dah tutttttttt *hah tu rahsia* hehehe hehehe hehehe Ainil nie stalker  hebat gila haaa semua benda dia tau hahahah masa borak tu dia tanya aku sesuatu yang aku rasa, memang tepat pada masanya. aku nak luah tapi tak tau kat sapa ... so bila dia tanya tu, aku luah terus lah kat dia ... cuma tak sepenuhnya :)

apa yang dia tanya ? 

" Azani, kau tak takut ke ? "

soalannya ringkas sangat. tapi aku dapat faham laa apa maksud dia :) so, aku terus panah maksud soalan dia tu hahahah rupa-rupanya, dia nak tanya ... kau tak takut ke kalau F tu bukan jodoh kau ? 

:)


















































































eh, rajinnya scroll down. hahahah nak tau ea jawapan dia ? :p

jawapan dia : aku takut sangat :')

banyak benda yang aku takutkan. cuma tak dapat nak diungkapkan dengan kata-kata. sebab ? sebab kata hati tak semua boleh di-transfer-kan dalam bentuk ayat. haha susah ...

2 tahun, bukannya tempoh yang sekejap. lama ... dalam hati nie kadang2 ada laa jugak merungut, haiyaaaaa why is it 2 years are toooooo longggg haihhh -___-"

tapi tenangkan hati dengan doa. pejam celik pejam celik, inshaAllah sekejap je dua tahun tu hehehe hehehe hehehe percayalah, bila masanya tiba nnt, aku akan kerap ke bilik air HAHAHA sakit perut, cuak, nervous, dan sebagainya :p

sekarang yang penting, fokus pada degree. kalau result degree elok, boleh amik master, time master atau after master tu boleh lah kahkahkahwengggg ahaha kalau degree aku 2015 habis (inshaAllah) pastu maybe nak kerja dulu atau belajar masak kat rumah setahun, atau buat lah ape-ape sebagai persediaan, 2020 tu aku rasa dah terima dah kad jemputan hahaha~ berangan lebih lah kau nano ~

bila ainil tanya aku mcm tu, satu ayat ja yg berlegar-legar dalam kepala otak aku. iaitu : Manusia hanya merancang, Allah yang bakal menentukan :) kita usaha, hasilnya tu kerja Dia. yang penting usaha kan ? :)

tapi aku selalu doa, tiap kali aku rasa down pasal benda nie. aku selalu sangat rasa tak layak. benda tu datang sendiri tau, kadang2 aku tension sensorang hahahahah sengal kan nano ? haihhh

doa aku, kalau memang dia bukan jodoh aku, Kau bantulah aku untuk terima hakikat dan kurniakanlah kepadanya seseorang yang lebih layak untuknya. dan kalau dia jodoh aku, Kau bantulah aku menjadi yang terbaik untuk dirinya. dia imamku dan aku makmumnya :")

tipu kalau aku kata, nnt kalau kami takda jodoh, takkan tersimpan hard feelings dalam hati ... tipu lahhhh. hahahah banyak sangat yg dah di-plan-kan. sampaikan kalau orang tanya kami nie statusnya apa ? jawapan yang telah disepakatkan : tunang. biarpun belum rasmi, tapi dah ada cop setempek kat dahi masing-masing hahahah

aku sangat berharap, aku bukan penyebab terputusnya ikatan antara kami. biar aku yang kecewa takpa, tapi aku taknak dia kecewa disebabkan sikap aku. ala lagipun aku dah biasa kecewa :P it won't be a big deal after all. chewahh puihhh

but honestly said, kalau kali nie pun tak jadi, this relationship is going to leave the biggest impact in my heart :')

sebab tu kot aku stalker terhebat lol Ainil sepppp xD

sekarang dalam kepala otak tengah fikir banyak sangat benda. banyak sangat, sampai dah nak start sakit kepala -___-" aku taktau lah kenapa lately kerap sangat sakit kepala. dulu tak penah2 ada stok panadol, sekarang dah pandai dah simpan panadol dlm laci. but i'm trying my best not to take any painkiller since it can harms our body.

erm, k lah. thanks baca. not so much input sebab aku susah nak explain apa yg ada dlm hati aku nie. hmm kalau lah ada alat yang boleh scan hati aku nie tgh cakap apa. senang kan ? copy paste letak kat blog hehehe tapi nnt kantoi pulok banyak benda :P benda apa ? adelah ~ :P

P/S : Adi Putra hensem ohhhhhhhh :3 *melting melting*

No comments:

Post a Comment