Pages

Wednesday 13 March 2013

Semoga Allah Permudahkan Hari Esok :')

Assalamualaikum :)

Lama tak update belog. agak berhabuk jugak lah kan. hihi fuh fuh *tiup habuk*

hmm. esok ... aku nak pergi cari adik aku ... dengar cerita dia masih ada kat Kajang. 

inshaAllah kalau tak ada apa2 aral melintang, esok pukul 9.30 pagi aku akan gerak dari UKM naik rapid. then sampai Kajang, mintak pakcik teksi bawakkan aku pergi tempat tu ...

inshaAllah, aku harap aku dapat jumpa dengan adik aku walaupun sekejap ...

lama sangat tak jumpa, macam mana agaknya keadaan dia sekarang?

makin kurus ke gemuk ke sihat ke sakit ke ... semput ke ...

hmm.

ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk berhadapan dengan Ejad ... berikanlah aku kekuatan untuk berdiri, untuk senyum di hadapannya nanti ... berikanlah aku kekuatan untuk menyampaikan apa yang aku perlu sampaikan ... berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi semuanya ...

aku taktau apa yang akan terjadi pada hari esok ...

kuat ke aku? 

...

inshaAllah ...

aku kena kuat jugak!

mesti berat hati aku nak tinggalkan dia esok ... 

:'(

doakan aku, semoga Allah memberkatimu.

thanks, night :')


No comments:

Post a Comment