Pages

Sunday 24 February 2013

i really have lost my smile.

aku tak tahu kalau benda nie jadi kat kau, apa kau akan buat tapi aku ... aku dah start takde mood everyday, i cried every night, i lost my appetite and i started to have headaches.

i can't focus on anything. selagi tak jumpa adik aku, i can't sit well. i can't eat well and i can't sleep well. i hate the fact that i can't do anything about it. i can't do anything :'(

bila bukak pintu bilik dan takde sesiapa dalam tu, aku jadi sebak ... yang ada hanya katil, tuala dia tersangkut elok kat almari. baju-baju dia tersusun kat dlm almari ... beg-beg dia elok ada kat tepi katil.

bila abah suruh aku makan, aku teringat dia kat sana, cukup makan ke ... sedap ke makanan dia .. dia nak ke makan ... sebab dia cerewet sikit bab makan. sbb tu dia kurus sangat ...

bila nak tidur, teringat dia kat sana tidur selesa ke ... okay ke ... sejuk ke tak ... ada selimut ke ... dia dahlah ada semput ... aku risau sangat ...

aku lost ... :'(

aku tak boleh buat apa-apa dan aku benci diri sendiri ...

ya Allah, aku taktau nak express betapa sedihnya hari-hari aku sekarang ... aku rasa nak berhenti buat semua benda. rasa taknak buat apa-apa. i just wanna sit in my room. alone.

i'm thinking of cancelling everything. post marketing ABADI, aku rasa nak tarik diri. in everything. aku taknak terlibat dengan apa-apa. i can't give any commitment. how can i give commitment when i can't even focus in something. tell me how.

i've lost my smile. really ... :'(

dlu dia selalu datang kat UKM, bila aku perlukan something, dia akan tolong hantarkan. makanan, baju aku, broadband, anything. he is willing to help walaupun aku selalu kacau dia tidur waktu pagi-pagi. kalau aku malas nak keluarkan duit kat atm, dia rajin nak tolong bawakkan. 

boleh tak rasakan betapa aku kehilangan? although i know, you would never understand how i feel, sbb bukan kau yg go through semua nie. aku yg kena lalui semua nie. bukan kau.

bila aku ada masalah, aku cerita kat dia. walaupun sometimes dia annoying gila, taknak dengar apa aku cakap, bila aku start nak bebel, dia lari, tapi aku tetap sayang dia. sbb dia satu-satunya adik lelaki yg aku ada. 

aku tak tahu keadaan dia macam mana sekarang ... aku cuma harap Allah lembutkan hati abah untuk bawak aku jumpa dengan dia ... sekejap pun jadilah. aku rindukan dia. sangat :'( and aku taknak dia fikir kitorang semua dah tak kisah pasal dia. 

entahlah kenapa dengan semorang kat dlm rumah nie. mcm takde yg kisah, aku sorang ke yg menangis ingat kat dia tiap-tiap malam? aku sorang ke?

kalau aku boleh pi cari dia sensorang, dah lama aku pergi. tapi aku tak boleh. sbb ibu aku kata kena ada ibu bapa baru boleh jumpa dia.

and ibu ada plan nak datang sini, sanggup dari Perak semata-mata nak jumpa dia. mungkin dlm masa terdekat nie jugak, aku taktau. and aku harap sangat aku diberi kesempatan utk jumpa dia. walaupun aku tau, suasananya nnt akan sangat huru hara.

aku nak dia tau, aku sangat rindukan dia and aku sedih dia takde kat rumah nie. aku sedih sangat sangat.

semoga Allah lindungi dia walau di manapun dia berada. ameen.


No comments:

Post a Comment