Pages

Saturday 23 February 2013

ya Allah, peliharalah dia ...

actually aku dah off lappy tadi ... lepas tengok Runningman, mata teramat mengantuk. plan awalnya nak tidur ... tapi tetiba aku teringat kat adik aku ...

tak semena-mena teresak-esak aku bila ingat kat dia ... almost every night i cry myself to sleep ...

ya Allah ... betapa beratnya dugaan yang Kau berikan untuk kali ini ...

ya Allah ... berikanlah aku kekuatan yang cukup untuk menghadapi semua dugaan-Mu ...

ya Allah ... peliharalah adikku dari segala malapetaka ...

ya Allah ... Kau ampunilah dosa dia ... berikanlah dia peluang untuk bertaubat kepada-Mu ...

hanya Allah yang tahu betapa aku masih kuat untuk berdiri tegak menghadapi hari-hari aku seperti biasa ...hanya Allah yang tahu betapa aku merindui dia ... hanya Allah yang tahu betapa aku menyayangi dia ...

i know there's no use of crying ... but i'm just a normal human ... i'm a girl and i'm a sister ... a sister who cares ...

paling menyedihkan bila aku sendiri tak dapat buat apa-apa untuk bantu dia ... aku tak dapat jumpa dia ... aku taktau dia kat mana sekarang ... aku taktau :'(

sometimes I feel like giving up ... in everything ... but i keep telling myself, Allah will help. oh Allah, please ease our journey ...

sumpah akak rindu kau :'(
Allahurabbi ... my tears can't stop flowing :'(

kalau lah masa boleh diputar balik ... aku akan jaga dia baik-baik ... aku janji ...

i won't stop praying ... for you, my only brother ... no matter what happen, i love you and i'll always pray for you ... take care there, may Allah protect you ... ameen ya Rabbal Alamin .. :'(

"ya Allah, berikanlah kami petunjuk di mana dia berada dan berikanlah kami kesempatan untuk bertemu dengannya ... sesungguhnya hanya Engkau yang tahu apa yang akan berlaku pada masa-masa akan datang ... ameen"


4 comments:

  1. Sabar ye..Allah sentiasa ada dengan zani..InsyaaAllah petunjuk akan terbuka =')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahurabbi ...
      sesungguhnya nie dugaan paling berat buat zani ...
      sangat2 memerlukan kekuatan sekarang ...
      terima kasih ea ekin ...
      doakan yg terbaik buat zani ... :')

      Delete
    2. InsyaaAllah zani...Allah tak akan duga hambanya melebihi dari kekuatan hambanya... Anything zani nak share ngan ekin text je ekin selalu ada dengan kawan2 ekin even tak pernah jumpa =') Take care zani.

      Delete
    3. thanks ekin. thank you so much :')

      Delete