Pages

Saturday 2 February 2013

salam kambek !

apa itu kambek ?! urgh wempitzzz sangat nano oi! hahahahah kambek tu comeback. ekekeke :p

salam comeback utk aku. hihihihi Nano is back! Nano is back! (gaya KL Gangster)

hihi it has been a while since i did not go online ... alhamdulillah, aku masih sihat seperti biasa. :)

merindui belog! merindui kengkawan twitter and kengkawan facebook! akhirnya dpt jugak ketemu walaupun sekejap. sbb ahad nie 10hb dah kena balik kolej. atas urusan ada perkampungan ABADI 2013 :)

terharu ouh ramai tegur aku tadi hahaha sblum nie pun ade orang tu yang tak pernah2 msg aku, tetiba msg aku tanya "zani, nape tak online? lama tak nampak kat TL... rindu pulak :(" kahkahkah! terasa kehadiran nie penting jugak. walaupun hanya untuk sesetengah pihak :)

aku duk rumah, mcm biasa takkan lari dari rutin harian iaitu kemas rumah, masak, basuh baju, sidai baju, gosok baju, haaa ape lagi baju -..- tapi belum mampu lah nak jadi isteri orang ekekeke byk lagi kena belajar~

btw dah lama tak online so bila dapat online mmg merata2 page aku bukak. dah lama tak melakukan kerja tetap tak bergaji aku. nak tau apa dia ? STALKING !! hihihihi :)

plan awal dulu aku nak buat banyakkkkk sngat benda. but since charger lappy rosak, so aku mmg takleh nak buat apa. lappy terkandas je dlm beg. duk rumah, buat keja rumah, habis je, tengok tv. novel aku dah khatam dah. nak tgk running man tp dlm lappy. so .... :x

petang2 kalau ada motor, keluarlah pusing kampung. tak pun, jalan kaki je pusing. hahahah smpai ke GMi sana aku pusing sensorang xD besttttt tengok langit, tengok benda2 hijau. rasa tenang sangat. :')

to be honest, manusia tak pernah lari dari masalah. sama lah jugak mcm aku. problems come and go ... yang penting, be strong, things will get better soon ... Allah knows things that you might not know and I might not tell ... Allah listens to my doa. He is willing to listen ...

:)

melepaskan rindu kat blog, sedikit sebanyak menggembirakan aku muehehehe thanks blog! :*

thanks new followers :) hihihi and thanks to you, yes you, who read this entry ;) take care, assalamualaikum ! :D

- tadi keluar dgn adik pergi Kajang. sebesar-besar bandar Kajang tu, takde satu pun kedai yang jual tafsir al-Quran. pusing2 sampai sakit kaki, takde langsung. haihhh

No comments:

Post a Comment