Pages

Friday 15 February 2013

Away~

I am extremely sad.
I'm extremely sad.
I am sad. I'm sad. I'm sad. and I'm sad.

this is not funny at all weh.
I'm disappointed like hell ... *wipe tears*

really need to be alone ...

apa yang kita usaha, itulah yang kita dapat. is it ?
tak sangkanya, teruk gila aku nie.

bapak down rase ............
beginikah rasanya penangan duduk kat bawah ?
bapak bawah aku duduk weh!
bawah gila!
bawah tanah!

tak lawak.

mata masuk 'habuk' 
T.T

erhhhh. camna nie ?

paling tak boleh tahan time ibu call ...
berderai terburai segala air mata.
merah mata. lebam.

Allah ... kuatkan aku.

Allah ...
Allah ...
Allah ...
dugaan semua nie ... dugaan ...
astaghfirullahal azim ... mashaAllah ... teruknya aku :'(

Amy :(
(tetiba sebut nama Amy)
hahaha k. sebab dia faham perasaan aku.
dia sama level ngan aku. kan Amy ?

:'(

off chatbox fb. aku taknak diganggu ..................
tapi twitter bukak jugak. 
sorry lah weh sesapa yang aku reply tweet dia tu macam hambar je
kalau nak lempang aku pun boleh, silakan lah.
kasi sedar sikit.

haihhhh.
mengeluh lagi.

sedih weh sedih. sedih gila bavib.

i feel like running away, far from everyone. shittoooooooo

rasa down gila. i can't accept the fact. yet.

takpelah, esok lusa okay la nie. inshaAllah ...

gratefully, only one paper to be repeated, and as expected, ANACHEM. hahaha memang aku benci analisis kimia nie dari memula aku masuk. prof dah lah ... hmmm jangan nak salahkan prof plak =.=

but seriously, siapa yang satu kuliah dengan aku, tau lah prof tu macam mana. dua2 sem. aku berani bet, ramai gila kena repeat paper anachem. trust me wahahahahah

k back to the mood.

ah, sampai bila nak sedih nie siak ? sudah cukup sudah. chill.

ya ... chill ... *lempang diri sendiri*

i'm not okay. so, jangan pura-pura tanya "zani okay?" i'm not.

and i'm not in the mood to entertain anybody. not even talk. 
if possible, do NOT talk to me for the time being.
no one can cheer me up. no one.
i'll recover by myself. time decides.
just pray for me, can you ?

btw, kalau kita repeat paper, boleh betulkan pointer kan ?
i really hope that i can change my pointer by repeating that one killer paper.
tukar sikit pun jadi ah. 
aku lagi sikit je nak capai target.
tapi cam haram, tak tercapai. sikittttt je lagi weh!
tu yang aku frust gila nak mampus nie T.T

hmmmm ... dah lah. nak tido.
petang nie ada meeting tapi aku taknak attend boleh ?
sakit.

sorry abah, sorry ibu. for everything.
i'm not a good daughter. i'm sorry. 

bye.


2 comments: