Pages

Thursday 2 May 2013

Go Nano Go! aherher mohtep?!

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah, masih bernyawa pada hari ini. 

It's been a very hectic day for the past few days. Hari pekerja semalam pun macam bukan hari pekerja -__- duty Bmart still on, pastu latihan teater macam biasa. smlm habis kul 2.30 pagi, memang balik tu terus aku tido hahah tak mampu nak tahan mata.

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah :)

smlm dah kembang2 hidung, kembang semuanya sbb kena puji oleh Abg Meol dgn Kak Farah. seriously, rasa malu gila, tatau nak sorok muka kat mana. huhuhu tapi alhamdulillah, terima kasih bagi semangat kat saya ^.^

setelah dilukai (poyo) haritu, aku berazam nak bangkit dari kelemahan aku sendiri. aku banyak practice kat bilik (waktu ziera takde HAHA, kalau ziera ade malu lah itew) >.< and aku ingat pesan Kak Farah masa beliau ajar aku pasal expresi muka, pergerakan, intonasi suara dan sebagainya.

Alhamdulillah, walaupun tak segempak yg sepatutnya lagi, tapi still boleh polish lagi. and ade certain pergerakan yg tak berapa kena, so kena betulkan. it's okay, ada masa lagi. insyaAllah, i'll try my best. they said, banyak improvement compared to last week. alhamdulillah :')

and maybe salah satu faktornye, sbb dua tiga hari nie, dia takde. so aku rasa bebas, aku rasa tak terbatas. aku rasa tak dihantui dengan perasaan takut kena sembur. hahaha alhamdulillah, and aku gunakan masa nie untuk belajar dgn kak Farah pasal expresi muka dan lain2. sampaikan kak Farah pun dah hafal skrip aku HAHAHA

alhamdulillah, kak Farah banyak tolong aku. dengar luahan hati aku haritu huhuhu terima kasih kak Farah. i know a little "thanks" won't change anything, but seriously, thanks a lot. you helped me a lot and rasanya kalau aku pendam je pasal nie haritu, tak menangis, rasanya smpai skrg kot sifat terbatas tu ada dlm diri aku.

semua yang berlaku ada hikmah kan ^.^

one thing yang Abg Meol dgn Kak Farah suka pasal aku adalah suara aku. jelas dan kuat. aku pun taktau aku guna suara perut ke suara tekak. tapi alhamdulillah, Allah jadikan suara aku jelas supaya apa yg aku cakap, org akan dengar. sbb nnt waktu teater, there won't be any mics. semua pakai suara sendiri. kat panggung seni, hmm bayangkanlah ...

suara manja lain cerita lah HAHAHA mohtep?!

berharap waktu hari kejadian, semuanya berjalan dengan lancar.  insyaAllah. Ameen. 

we have about less than two weeks to go before the competition. and we need to work hard.

takpelah, penat sikit je, nnt lepas 14/15/16 hb May tu dah free sikit. insyaAllah. undian belum dicabut so tatau hari pertandingan bila. nnt kalau dah tau, aku update kat blog okay~ 

datang reramai tau bg support! :) aherher. sempat :p

okay lah, nak off dlu. tak sempat nak bertweet2 lagi huhuhu assalamualaikum ^.^

p/s: lama tak melawat kubur arwah Azlan. hmm. kena cari masa nak pergi. rindu.


2 comments: