Pages

Sunday 9 December 2012

hmmm


12.30 a.m ... lagi setengah jam ja kul 1. lepas kejut dia, maybe aku nak terus tido kot. tak tahan siot sakit tengkuk, sakit pinggang, sakit kepala ... ah kau nano, tak habis2 sakit. tak pernah nak sihat =.=

tapi betul doh ... * buat muka tak bersalah *

pagi tadi gua ada hari interaksi kelab kimia bersama seniors dan lecturers. not going to elaborate much on the event. sbb malas. hikhik tapi overall, the event was fun. walaupun a little bit kebudak-budakan (bagi aku) but not bad laa, i enjoyed the event. :)

kalau tajam mata tu, cuba cari gua. *PERINGATAN : Gua Pendek*
balik2 ja, berpeluh mmg tak sah laa kalau takde kan. jalan kaki kotttt dari Aminuddin Baki tercinta sampai ke tempat parking depan Kolej Dato Onn tu. haish. masa pergi pagi2 tu ada transport akak senior amik. masa balik, hah pandai2 hidup laa kan. k nano syukur please ?

masuk bilik, tengok cermin. demmmm, sunburn muka gua. blerghhh sbb tu aku tak suka aktiviti berjemur2 nie.lebih suka dok bilik. ternak lemak smpai obese. wakakakaka ah benci sunburn :'<

* betulkan posisi dari meniarap ke duduk, sakit pinggang siaa *

dah ah. malas nak taip. mesti kau macam "hek eleh,  tah pape je. bek takyah buat entri" lol maaf laaa. gua sakit :'< seyes, tak tipu nieeee. ahaks :3 nnt gua update lagi k :)

wey, mcm mana nak kawal perasaan ah ? aku banyak kali dah kena tegur :

" woi zani. kau sengih2 sorang2 tu pehal ?! "

arghhhh gua tak sengaja siol ... nnt diorang anggap gua gila ... mcm mana :|

ada orang buat utk gua. ehem :3
paling tak sangka bila dia upload kat fesbuk dengan kepsen : 1 of my light :)

terasa special di situ. wkwkwkwk gua dah buat cover photo dah pun ~ yang dah tau, diam k. terutamanya amy hahahahahahahahahahahaha budak nie bahaya gila, rasa nak ikat dia kat pokok, selotep mulut dia pakai selotep wayar tu hah. bila nak cabut, habis cabut dengan misai2 dia skali wakakakakaka

k ah. gua nak bersiap2. bkan nak pi jalan, nak tido. esok ada induksi interhouse plak. pagi buta kul 7 smpai kul bape aku tak sure lah. haihhh kbye weh, night. assalamualaikum :)

-tengah cari alternatif mcm mana nak cerita kat ibu. at least boleh buat backup if abah tak setuju nanti. lol *fikir masa depan-

No comments:

Post a Comment