Pages

Saturday 22 December 2012

kad raya Encik Soya !!

tadi aku susun nota. cari2 nota yang terselit2 bagai semua. pastu tetiba terjumpa dua sampul surat besar terselit dekat rak buku tu. aku pun amik lah. satu sampul surat WPP PTPTN. automatik mengingatkan aku pada hutang keliling pinggang. sob sob RM1500 woi. takpa2, JPA masuk nnt aku langsaikan okay.

sampul surat lagi satu tu ... sampul surat dari dia :')


sampul bertarikh 14 August 2012. haha kelakarnya zani, bawak sampul nie sampai ke UKM :p eheee haruslah ! sbb before datang ukm dah bercop2 ngeh ngeh aku tau korang mesti tak faham :p

kau nak tahu ... entah kenapa bila aku tengok isi dalam dia, mengalir jugak air mata kewanitaan aku nih HAHA entahlah, teremo plak tadi ... kau nak tahu blog, semua nie mcm mimpi. aku tak tau lah, kadang2 rasa mcm nak cubit diri sendiri sekuat2nya, bagi sedar. nie mimpi ke realiti ?

kalau tengokkan entri aku pasal kad raya dia dulu2 waktu bulan august, kelakar gila bunyik dia. "zani harap kita boleh kawan selama-lamanya?" hahahahahahahahahahaha gelak tak henti aku bila baca balik ! ><"

mohon lah semua gelakkan aku jugak hahahahahahaha seyes kelakarrrrrr. malu tau tak ??!!!! 
(''')(''')

tak sangka ... daripada stranger, sekarang dah jadi .... well, you know what i mean. hahaha :)

aku taktau nak express mcm mana. aku an, ada banyak sangat benda nak cakap pasal dia, kat dia, tapi ... aku taktau nak cakap mcm mana ahahahaha entahlah, pelik kan aku nie ...

bila org sebut nama dia / org cakap2 sal dia / status dia muncul kat news feed aku / dia like status aku / gambar aku / dia tweet aku / dia mention aku / unmensi / favourite / retweet semua2 tu ... hati aku nie berdegup laju baq ang. serius aku tak tipu. 

bila dia berdramatis, lagi lah ... rasa nak pengsan pun ada hahahaha mengong ouh nano =.=

argh blushing teghokkkk (- '_' -)

hmmm nak tengok tak apa isi dlm surat tu ? aku tau aku dah pernah buat entri pasal nie. tapi aku peduli apa, aku nak buat lagi hahahaha kalau dulu, sbg seorang kawan biasa, sekarang ... haaaa faham2 lah ngeh ngeh

first time aku bukak kad nie, perkara pertama yang
menarik perhatian aku, obviously ... masjid tu :')
comel sangat kartunnya hahahahahahahahahaa xD
^.^
ke belakang saudari Azani .___. *gerak ke belakang*
cantik kan cantik kan !! hehehehe paling suka yg masjid tu. sangat sangat sangat menarik perhatian aku. and kau nak tahu, ini kad raya handmade pertama dia buat untuk tahun nie :p mohon jeles ngeh ngeh

even benda dah 4 bulan lebih berlalu, tapi memori tu mcm segar je dlm ingatan aku. sebab aku mcm tengah bermimpi hahahahaha weh mohon cubit aku kuat2. please ?

hmmm tadi masa aku tengok kad tu, banyak betul benda berlegar2 dlm kepala otak aku. macam2 benda. kalau lah aku boleh record, pastu kasi kau tengok. mesti best hehehe takyah susah2 nak explain :p

blog, kalau lah aku diberi peluang untuk buat tiga permintaan, kau nak tau tak apa aku nak mintak ? 

pertamanya, aku nak keluarga aku cantum balik mcm dulu ... mcm masa mula2 aku lahir. supaya aku ada background keluarga yang cukup sempurna mcm orang lain. supaya tak susah untuk aku explain kat semua orang. sebab diorang takkan faham apa yang aku lalui.

keduanya, aku nak kalau boleh aku dengan dia berkekalan mcm nie sampai bila-bila. tak ada gaduh, tak ada perselisihan faham. aku nak jadi orang pertama dan terakhir untuk dia. 

ketiganya, aku nak hidup dengan orang2 yang aku sayang smpai bila2. ibu, abah, adik2, dia, kawan2, semua2 lah yang rapat dengan aku. kalau boleh aku taknak rasa apa2 kehilangan. tapi itu mustahil. sebab ajal itu pasti untuk semua orang ...

eheeeee TERserius pulak buat statement2 di atas. :p tapi mmg tu lah ...

so, aku harap everything yang aku dah plan dalam hidup akan berjalan dengan lancar. inshaAllah ameen :) kalau tak lancar pun, mohon diberi kekuatan kuasa 9873954739 untuk menghadapi hari-hari yang akan datang. hoho :DD

mohon senyap2 suda lepas baca entri nie. kalau tak nnt gua blushing teghokkk wakakaka ><"

sekian, ketemu lagi di lain entri. sekarang perlu bertungkus lumus study. untuk final. beberapa hari je lagi :) lepas tu cuti sebulan, haaa masa tu nak jadi bangau ke kambing ke lembu ke, lantak lah ngeh ngeh

assalamualaikum, thanks baca ;)

- it's hard to tell them how i 'met' you ... so, i decide just to tell them that you're mine. and if thing goes well, maybe it'll be easier to explain to them in the next 2 years and above :) so i want you to know ... you changed my life a lot. and no matter what will happen, i will never leave you. i promise. thanks for everything dear :')

No comments:

Post a Comment