Pages

Wednesday 5 December 2012

usaha tangga kejayaan, malas tangga kegagalan.


cakap senang lah kan tajuk tu hahahah first of all, nak cakap yang aku okay. aku okay aku okay aku okay. maybe entri nie a little bit sentap ke ape tapi aku okay. so, jgn risau k ? :)

semalam dapat email dari prof Azizan. prof kimia fizik yang begitu berdedikasi bagi aku. ajar kami kimia fizik smpai kami faham. cara dia ajar buat kami berfikir. dlm email tu katanya, result mid sem kimia fizik telah ditampal di board depan bilik dia. 

okay.

fyi, skrg kimia fizik bkan dia yg ajar. dah tukar prof lain. and i'm not gonna comment on the way prof baru nie ajar kitorang. or maybe i'll comment secara senyap2 ? lol xD 

naa, tadi after class kimia fizik pukul 10 smpai 11 pagi, aku, Syahira, Myra dengan Shahirah (lagi sorang) pergi lah ke bangunan sains kimia utk tengok result tu. dlm masa yang sama nak amik slip exam final. so, skali jalan jelah. and then masa dah sampai tu, mmg ramai dah berkerumun nak tengok result. hahah

aku punya result ... secara jujur, aku tak selesa dengan result aku tapi dlm masa yang sama jugak, aku tak kecewa sangat dengan result aku. errr hahahah

okay, masa exam tu, formatnye 25 soalan objective, 5 soalan subjective. 25 soalan objective tu kompem lah 25 markah en. yang 5 soalan subjective tu, every question, 3 marks provided. so, total 15 marks for subjective questions. total paper, 25+15 = 40.

and i got 30 over 40. objective, 19 marks, subjective, 11 marks. 

............... (do comment, i'm speechless)

hmm, aku syukur markah aku camtu. taklah teruk sangat, taklah bagus sangat. ke ... haha aku pun taktau lah. pendapat kau camna ? 

haihhh jujur, aku bukannya kecewa dengan result aku. aku kecewa dengan diri aku. sebab ? well, my friends are expecting the highest marks from me for the test ... butttt i'm the lowest among them T.T

Syahirah - 35 (the highest)
Myra - 34 (the second highest)
Syahira - 31
Azani - @#!!@#&%!

hahahaha geram siot !! 

they expect i'll get the highest marks since imma 4flatter masa kat matrik. bukan nak bangga, tapi aku nak cakap. kau 4flat kat matrik, kat universiti belum tentu sama. bukti ? haaa apa yang jadi kat aku sekarang nie lah. hahaha

bongek. malas belajar. asyik bertwitter, berfacebook. buang masa. stay up konon study. fikiran ke mana ? baguslah, padan muka kau nano !

sakit hati. sakit jiwa. sedih. kecewa. marah. geram. nak nangis ...

ah berair sudah mata gua. hmmmmm

disappointed king ... kong
maybe i should focus for the final. i have to ! i don't wanna be such a disappointment to my parents. especially abah. garang hahahaha

i promise i'll try harder to score in the final exams. bulan 1. tak lama pun lagi dah. ah buang jauh2 rasa jealous dgn result kengkawan. buang !!

buktikan kat depa, aku boleh. nano boleh ! tahniah Myra, Syahira, Shahirah dan lain2 :')

nangis kejap. bye 

No comments:

Post a Comment