Pages

Thursday 13 December 2012

To My Future Husband ;)


Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
-Tuhan Jagakan Dia by Motif Band-
Earthquakes can't shake usCyclones can't break usHurricanes can't take away our love

Pyramid, we built this on a solid rockIt feels just like it's heaven's touchTogether at the top(At the top, baby. At the top girl)Like a pyramid

And even when the wind is blowingWe'll never fall, just keep it goingForever we will stayLike a pyramid
-Pyramid by Charice feat. Iyaz-
Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

-Muara Hati by Hafiz & Dato' Siti-


Ke Hadapan Bakal Imam Zani (InshaAllah, ameen),
Zani mungkin tak mampu nak membunga2kan ayat sepertimana yang kamu buat untuk zani semalam. :D (walaupun hakikatnya layan jiwang jugak haha)Zani janji zani akan jaga diri, jaga kehormatan, jaga aurat zani untuk tatapan yang halal buat zani :)Zani akan setia tunggu kamu, walau berapa lama pun tempoh masa yang Allah dah takdirkan untuk kita. :')Zani takkan mengkhianati kepercayaan kamu kat zani. Janji :)Zani akan perbaiki diri zani untuk jadi makmum yang baik kepadamu kelak. inshaAllah. :')Zani akan jadi orang pertama yang kamu lihat setiap kali kamu bangun tidur nanti :)Zani akan siapkan sarapan untuk kamu sebelum kamu pergi mencari rezeki. :)Zani akan ikatkan tali leher kat kamu walaupun zani tau zani tak sampai dan mungkin kena panjat kerusi :DZani akan kawal cara tidur zani supaya tak buas sangat atau tersepak kamu kat mana2 :| (hahahaha)Zani tunggu kita berdua naik bumbung sama-sama kat rumah sendiri nanti :)Zani mungkin tak ada apa yang perempuan lain mungkin ada, tapi zani akan cuba yang terbaik untuk kamu, untuk kita, untuk keluarga kita :)Zani akan belajar masak smpai pandai supaya kamu boleh bertukar jadi doraemon. hikhik :3Zani akan cuba yang terbaik untuk ceriakan hari-hari kita berdua :) :) :)
Zani harap hubungan kita berkekalan, takkan terpisah melainkan atas sebab ajal yang menjemput. Andai kata umur salah seorang dari kita tak panjang, ketahuilah Zani akan selalu kuat untuk menghadapi hari-hari yang mendatang sebab zani tau, walaupun kamu takda depan zani, tapi kamu sentiasa bersama2 dengan zani :')
For the sake of Allah, ibu, abah, kita ... Zani sayang kamu. dulu, hari nie, esok dan selamanya :)


take care, assalamualaikum bangau hahahahahahahaha :3
terima kasih 13.12.12 - confession session

2 comments:

  1. arrrgggghhhhh !!!! how sweet you are NURUL AZANI AZMAN :D macam aku lak lakinya bila baca. kah3 . jelly uollss. :p aku pon nk wt gak ah. tapi sape doe future husband aku ? heee. jeng jeng jeng ~~ amin2. aku doakan kau zani , kawan baru aku dan bakal menjadi kawan lama+baik dan selama2lamanya till jannah :D *sweet tak aku ? hohoho boleh tak aku jd jiran kau ? leh pnjat bumbung sekali. kahkahkah #just kidding k :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha jelly tak best, sumi ada ? wkwkwkwk
      buat ah satu :p takyah ada calon pun takpa, this is just a preparation ;)
      terima kasih atas doanya cik ziera, love uolls laa gini hahahahahaha :*
      meh ah jadi jiran aku. bleh sama2 pnjat bumbung hahaha xD

      Delete