Pages

Sunday 2 December 2012

taktau nak letak title apa ...


" semua orang tau couple itu haram. tapi mereka masih buat. "

mcm tu lah lebih kurang status sorang member aku nih. entah kenapa, TERsentap plak aku baca. padahal aku takde couple pun ( eh yeke? )

ahah, sejujurnya aku rasa aku tak bercouple pun ... tapi ... member aku nie ... haihhhh

kebelakangan nie, banyak betul status dia yang menyentapkan aku. aku tau status tu ditujukan kat aku. aku like je mcm biasa. tapi dari hati yg paling dalam, TERasa lah jugak kan.

dia kata selagi seseorang tu tak berjumpa dengan ibu dan abah aku, selagi tu dia anggap aku bercouple. bukannya tunang sesuka hati ( ? )

aku sentap la wehhhhh. haihhh nie yang rasa down gila nak mampuihh nieeeee.

aku dah tak bleh nak geng dengan dia. sebab dia mmg tak suka org2 yang dah ada ehem2 nie. dia percaya pada cinta selepas nikah. aku punnnnnn ( ! ) tapi ... tu lahhh. argh !

seteghesnyewwwww nanonggggg !

dear someone, what should i do ?

aku taktau laa camna nak explain kat dia pasal perjanjian kami. okay look ... kalau kami couple, mesti hari2 kami text, kami gayut, kami borak, kami jumpa ... tapi hakikatnya ?

aaaaa camna aku nak explain taktauuuuu. seghabut otak baq hang !!

my major problem is that i think too much of what others would think. don't you think so ?

aku taktau laa nak luah kat sapa, rasa nak menjerit pun ada. last2 luah kat blog ja. haihhh blog, aku sayang hang sangat3 :') note that ...

aku pun sebenarnya takut laaa nak bertunang2 ka nak menikah2 nie semua. sebab benda nie bukan bleh buat maen. 

lagi satu, abah aku tu. sapa kenal abah aku tu tau laa betapa garangnya beliau. kesian jugak kadang2 kat bakal laki aku, terpaksa cari extra kekuatan rasanya hahahahahah

lagi dua, aku baru first year degree. muda lagi weyyyy. takde life aaa kawen awal *tetiba

lagi tiga, duitttttt. ingat senang nak kawen awal ? duit duit duit, mana nak cariiiii. kena keja dulu. kan kan ?

lagi empat, aku sulung. kena jalankan tanggungjawab kat adik2 aku dulu. kan kan kan ?

lagi lima, banyak lagi benda aku nak kena belajar sebelum aku jadi seorang isteri. ibu aku sendiri kata bukan senang oiii nak nikah. kang silap sikit, takdak kap ba ro kap alif ta nun ~

aku percaya dia pun belum bersedia. kan ?

hmmm tu lah. sebab tu wujudnya perjanjian antara aku dengan dia. perjanjian yang kami dua dah sign kononnya HAHA and pasal tunang tu ... aku taktau laaa nak explain mcm mana ... tolong aku wei !

nak gila dah. sentap bagai semua ada. haihhhh 

kawan, aku mintak maaf. bukan aku takmau dengaq hang kata apa, bukan aku tak terasa ngan status2 hang. aku terasa ... tapi aku sendiri tak boleh nak buat apa. aku taktau laa camna nak explain kat hang. aku taktau laa awat hang sorang ja yang bantah. hahaha orang lain mostly mendoakan bahagia apa semua, tapi bila mai kat hang, memang asyik kena perli ja aku nie -_____-"

again, i'm sorry ...

5 comments:

  1. hye zani :) leh kenal ? eh ?? hehehe. hmm,x tw nak letak tittle ape ?? hmm, letak laa. "HATI MAK SENTAP NAK ! KERRLAASS KAU MARIA " HAHAHA. juz kidding k. oohh, ni ke prob nye, awat x hbaq kt ceq awai2. i can hear ur probs laa. :) malu lettuw :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ambooiii nak kenal ? takleh2 :p memang sentap sangat maakkkk. aihhh. seb bek dah dpt jawapannya smlm :P alhamdulillah XD heheee bukan taknak citer, takut mengganggu ke ape ke ... lagipun, aha betul lah tu. maluuuu hahahahah xD

      Delete
  2. Be strong adik comel *tangan dibahu mata keatas* :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahahahahahahah comelllll XD thanks kak for being there whenever i need ya. even though we've never met :')

      Delete
  3. ahakzz !! tak yah nak malu sangat laa kan ! :P

    ReplyDelete